بر روی این دامنه اینترنتی سیستم مدیریت محتوا
پارس سی ام اس
نصب شده است که نرم افزاری قوی جهت طراحی سایت
می باشد. طراحی وب
با استفاده از پرتال
( پورتال
) پارس منجر به طراحی وب سایت
شما می شود. طراحی وب سایت
کپی رایت پورتال
پارس
رژیم های غذایی غربی |
|||
|---|---|---|---|
|
... محققان، عامل اصلی افزایش تعداد دیابتی ها در دنیا را توسعه رژیم های غذایی غربی و استفاده از فست فود در کشورهای در حال توسعه می دانند که به شدت باعث رشد میزان چاقی شده است ... بر اساس گزارش جدیدی که آمار دیابتی های جهان را 350 میلیون نفر اعلام کرده است چاقی ناشی از تغییر سبک رژیم های غذایی و افزایش طول عمر مهمترین علل این اتفاق هستند ... این موضوع هزینه های بهداشتی سنگینی را بر کشورهای درگیر که بیشتر، کشورهای ثروتمند هستند تحمیل می کند ادامه ...
... محققان، عامل اصلی افزایش تعداد دیابتی ها در دنیا را توسعه رژیم های غذایی غربی و استفاده از فست فودها در کشورهای در حال توسعه می دانند که به شدت باعث رشد میزان چاقی شده است ... بر اساس گزارش جدیدی که آمار دیابتی های جهان را 350 میلیون نفر اعلام کرده است چاقی ناشی از تغییر سبک رژیم های غذایی و افزایش طول عمر مهمترین علل این اتفاق هستند ... به نوشته گاردین میزان گلوکز افراد در آمریکا با سرعتی بیش از دو برابر اروپای غربی در طی 3 دهه گذشته افزایش داسته است ادامه ...
... خطر مرگ جنین در مادران بارداری که رژیم غذایی پر چربی مصرف می کنند، افزایش می یابد ... رژیم غذایی پرچربی موجب کاهش جریان خون از بدن مادر به جفت، افزایش احتمال چاقی در نوزاد و دیابتی شدن نوزاد در آینده می شود ... یافته ی اخیر پژوهشگران دانشگاه علوم و بهداشت اورگان آمریکا حاکی از این است؛ خطر مرگ جنین در مادران بارداری که رژیم غذایی پرچربی مصرف می کنند، افزایش می یابد ... رژیم غذایی پرچربی موجب کاهش جریان خون از بدن مادر به جفت می شود، اندامی که مسئول تغذیه جنین است و از خون مادر منابع مورد نیاز خصوصا اکسیژن را به جنین منتقل می کند ... پژوهشگرانی که مبادرت به انجام این طرح تحقیقاتی کرده اند عقیده دارند که تا قبل از این، علت ارتباط رژیم غذایی پرچربی و مرگ جنین مشخص نبود ولی با مطالعاتی که بر روی نژاد خاصی از میمون ها صورت گرفت مکانیسم این تاثیر کشف شد ... نتایج این تحقیقات نشان داد رژیم مادر در دوران بارداری تاثیر عمیقی بر رشد و تکامل جفت و جنین دارد ... دکتر آنتونیو فرز، دکتر زنان و مسئول این پروژه، در این خصوص عقیده دارد که رژیم غذایی پر چربی و دارای کالری بالا، جریان خون مادر را به جفت کاهش می دهد ... زنانی که در دوران بارداری خود بسیار چاق هستند به مراتب بیش از دیگران در معرض ابتلا به عوارض دوران بارداری هستندبا این فرضیات محققان به بررسی 24 میمون باردار پرداختند و بعضی از آن ها را با رژیم غذایی پر چربی(32 درصد) و بعضی را با رژیم غذایی کم چربی(14 درصد) تغذیه کردند ادامه ...
... به گفته محققان استرالیایی داشتن یک رژیم نامتعادل غذایی می تواند احتمال اضطراب و افسردگی را در زنان افزایش دهد ... به گزارش خبرگزاری فرانسه زنانی که مبتلا به این دو ناراحتی هستند باید رژیم غذایی خود را تغییر دهند ... بررسی های محققان دانشگاه ملبرون استرالیا بر 1046 زن به مدت 10 سال نشان داده است مصرف غذاهای غنی از میوه، سبزیجات، غلات کامل، لبنیات کم چرب، گوشت کم چربی و مصرف کمتر فست فودها که نمک و قند بالایی دارند در کنار ورزش و مدیتیشن می تواند سلامت روحی را به زنان بازگرداند ... این در حالی است که رژیم های غذایی غربی و مصرف زیاد فست فودها و نوشابه های کولادار می تواند احتمال ابتلا به افسردگی را تا 50 درصد افزایش دهد ادامه ...
رژیم های غذایی غربی |
|||
|---|---|---|---|
|